Používajte vaše logo všade, kde sa dá
Používajte vaše logo všade, kde sa dá

Logo je zaujímavá vec. Logo komunikuje. Logo má svoju silu. Má svoju jedinečnosť. Vyčnieva z radu.

Denne sa stretávame s veľmi veľkým počtom rôznych logotypov. Dnešný človek už podvedome vie rozoznať stovky možno aj tisícky logotypov. Logá sú všade. V online aj offline priestore.

Veľké značky investujú nemalé peniaze na to aby ukázali svoje logo. Môžem spomenúť napríklad veľké obchodné reťazce, ktoré na vysokých a ťažkých oceľových stĺpoch dvíhajú svoje logá veľmi vysoko aby už z diaľky bolo jasné to aká značka sa tu nachádza. Určite ste si vybavili Kaufland či Tesco. Keď prídete z nákupu a niekto sa vás spýta, že kde ste to kúpili, tak bez zaváhania poviete ten či ten obchod. Tak silno sa vám do podvedomia zaryli ich značky. A v tom je sila loga a značky.

Ak už máte to svoje logo, využite jeho potenciál naplno a umiestňujte ho všade kde sa dá.

Napadli ma tieto miesta, kde môžete umiestniť svoje logo:

Digitál

  • web
  • favicon na webe (je to malá ikonka, ktorá sa zobrazuje v karte vo webových prehlidačoch)
  • e-maili
  • sociálne siete
  • podpis v e-mailoch (ručne písané e-maili)
  • heureka
  • newsletter
  • bannery
  • dokumenty

Offline

  • oblečenie
  • lepiace pásky
  • vizitky
  • interiér
  • exteriér
  • hlavičkové papiere
  • bilboardy
  • kalendáre
  • zápisníky
  • autá
  • atď.

Tento zoznam určite nie je konečný, nosičov je veľmi veľmi veľa.