Logo je zaujímavá vec. Logo komunikuje. Logo má svoju silu. Má svoju jedinečnosť. Vyčnieva z radu.
Denne sa stretávame s veľmi veľkým počtom rôznych logotypov. Dnešný človek už podvedome vie rozoznať stovky možno aj tisícky logotypov. Logá sú všade. V online aj offline priestore.
Veľké značky investujú nemalé peniaze na to aby ukázali svoje logo. Môžem spomenúť napríklad veľké obchodné reťazce, ktoré na vysokých a ťažkých oceľových stĺpoch dvíhajú svoje logá veľmi vysoko aby už z diaľky bolo jasné to aká značka sa tu nachádza. Určite ste si vybavili Kaufland či Tesco. Keď prídete z nákupu a niekto sa vás spýta, že kde ste to kúpili, tak bez zaváhania poviete ten či ten obchod. Tak silno sa vám do podvedomia zaryli ich značky. A v tom je sila loga a značky.
Ak už máte to svoje logo, využite jeho potenciál naplno a umiestňujte ho všade kde sa dá.
Napadli ma tieto miesta, kde môžete umiestniť svoje logo:
Digitál
- web
- favicon na webe (je to malá ikonka, ktorá sa zobrazuje v karte vo webových prehlidačoch)
- e-maili
- sociálne siete
- podpis v e-mailoch (ručne písané e-maili)
- heureka
- newsletter
- bannery
- dokumenty
Offline
- oblečenie
- lepiace pásky
- vizitky
- interiér
- exteriér
- hlavičkové papiere
- bilboardy
- kalendáre
- zápisníky
- autá
- atď.
Tento zoznam určite nie je konečný, nosičov je veľmi veľmi veľa.