Blog

Čo robiť keď marketing nefunguje a predaje klesajú?

Čo robiť keď marketing nefunguje a predaje klesajú?

Poďme si túto tému bližšie rozobrať a snáď nám odhalí možné príčiny poklesu predajov. Marketingový mix Kľúčom k dobrému fungovaniu predaja a fungovaniu podniku je skratka 4P , ktorá je tvorená od slov: product - tovar alebo služba, place - miesto, price - cena,...

Vylepšite SEO faktory na webe a zvýšte svoje pozície

Vylepšite SEO faktory na webe a zvýšte svoje pozície

Čo by mala obsahovať ideálne pripravená (jedna) podstránka z pohľadu onpage SEO? Tu sú všetky body, ktoré treba splniť ak chcete zvýšiť pozície a výkon vo vyhľadávačoch. Všade používajte relevantné kľúčové slová. No netreba to s hustotou kľúčových slov preháňať, aby...

Posuňte vaše obrázky na Google čo najvyššie

Posuňte vaše obrázky na Google čo najvyššie

Pristupujete k obrázkom tak, aby vám prinášali pravidelnú relevantnú návštevnosť na web? Ak nie, tak v článku si povieme ako k obrázkom pristupovať. Obsah článku Správanie ľudí Prístup vyhľadávačov Alternatívny text s kľúčovými slovami Titulok obrázka s kľúčovými...

Newsletter má stále stabilné miesto v online komunikácii

Newsletter má stále stabilné miesto v online komunikácii

Dnes má svoju e-mailovú adresu každý kto má smartfón a každý kto komunikuje na internete. Ľudia si zvykli poskytovať svoju e-mailovú adresu všelikde. Preto využite newsletter a oslovujte svoju cieľovú skupinu ľudí. Obsah článku Čo je to newsletter Nástroje Odkiaľ...

Venujte zvýšenú pozornosť kategóriám produktov

Venujte zvýšenú pozornosť kategóriám produktov

Viete, že kategórie majú najväčší potenciál bojovať o popredné priečky vo vyhľadávaní na všeobecné nebrandové kľúčové slová? Viete, že majú najväčší potenciál získať nebrandovú organickú návštevnosť? A viete, že vám môžu priniesť zákazníkov? To, ako by kategórie mali...

Pred investovaním do internetových aktivít sa pripravte na meranie

Pred investovaním do internetových aktivít sa pripravte na meranie

Možno viete, že na vyhľadávanie používa väčšina ľudí Google. Možno viete, že väčšina má Facebook alebo Instagram. A preto tam chcete investovať. Viete aj to, že môžete merať návratnosť investícií z týchto služieb? Obsah článku Kedysi a dnes ROPO efekt Aspoň nejaké...